Nadoplatiti račun mobitela na bonove

 

●     Što je to Fonmoney?

Fonmoney je stranica koja u raznim zemljama nudi mogućnost nadoplaćivanja računa mobitela online.

●     Kako funkcionira Fonmoney?

Fonmoney funkcionira veoma jednostavno. Prvo unesite broj mobilnog uređaja koji želite napuniti. Onda izaberite koji iznos želite nadoplatiti. U idućem koraku birajte način plaćanja. Može se birati između plaćanja kreditnom karticom, Paysafe karticom ili SOFORT uplatom. Odmah ćete dobiti poruku operatera sa informacijom o iznosu Vašeg nadoplaćenog bona.

●     Što se dešava nakon uspješne uplate?

Ukoliko je uplata bila uspješna dobit ćete poruku sa potvrdom kao i brojem transakcije. Ako transakcija nije bila uspješna Transpaygo GmbH će pokušati iznova nadoplatiti broj koji treba biti nadoplaćen sve dok nadoplata nije bila uspješna ili dok se klijent ne obrati službi za korisnike preko support@transpaygo.com i obnovi narudžbu.

●     Kako mogu plaćati na stranici Fonmoney?

Na Fonmoney se bonovi za mobitele mogu plaćati Paysafe karticom, kreditnom karticom ili SOFORT uplatom.

●     Koliko dugo traje dok je bon na mobitelu napunjen?

Punjenje traje samo nekoliko minuta. Čim je transakcija svršena traje samo još koju sekundu i račun mobitela je napunjen.

 

●     Kako mogu uštediti 2 € ako se prijavim na facebook?

Prvo unesite broj mobilnog uređaja koji želite nadoplatit. Onda izaberite iznos koji želite napuniti.

Otvorit će se nova stranica. Molimo Vas kliknite na "login na facebook" (Ako nužno molimo Vas prijavite se na Vaš facebook profil).

Nakon prijave na facebooku izaberite način plaćanja za transakciju na stranici Fonmoney. 2 € će biti odbijena od cijene. Ova jedinstvena ponuda vrijedi samo za prvo punjenje nakon što ste se prijavili na facebooku.

* Svi osobni podaci su upotrebljeni jako povjerljivo. Koristimo osobne podatke kako bismo poboljšali naš proizvod i poslali klijentima zanimljive informacije.


●     Što se događa ako bon ne stigne na mobitel?

Ako ste unijeli pogrešan broj, bon se nažalost ne može više zatražiti natrag. Ako ste sve unijeli točno a bon ipak nije stigao molimo Vas kontaktirajte support@fonmoney.com.

●     Koga mogu kontaktirati ako mi je potrebna pomoć?

Kontaktirajte naš tim preko support@fonmoney.com.


●     Zašto moram plaćati porez?

Kod svake kupovine nastane porez na dodatnu vrijednost koju se mora platiti u toj zemlji u kojoj se želi nadoplatiti račun.
U Rumunjskoj se na primjer mora platiti bon uključujući TVA (24%).


●     Što se događa sa mojim podacima?

Fonmoney koristi Vaše podatke samo za transakcije. Vaši osobni podaci neće biti proslijeđeni trećima.

●     Što znače poruke o pogrešci "Nije moguće provijeriti broj" i "Nije moguće napuniti broj"?

Poruka o pogrešci "Nije moguće provjeriti broj" znači da naš servis trenutno ne funkcionira i molimo Vas da pokušate još jednom za nekoliko trenutaka. Poruka o pogrešci "Nije moguće nadoplatiti račun" znači, da Fonmoney trenutno ne podupire operatera ili da je ukucani broj pogrešan.

●     Što se dešava sa preostalom bonu na Paysafe kartici?

Ako platite bon Paysafe karticom može se desiti da će Vam još preostati iznos na kartici. Paysafe Vam nudi više kodova kojim možete kupovati online tako da ne gubite bon na kartici. Ovdje možete naći više informacija o Paysafe karticom.

●     Što se dešava ako ste poslali bon na pograšan broj?

Bon se nažalost nemože tražiti natrag ako ste ga poslali na pogrešan broj. Zato je važno biti jako oprezan dok se unosi broj.

●     Da li bon propada nakon određenog vremena?

Da, ovisi o tarifnom planu operatera.

●     Kako primatelj doznaje o transakciji?

Odmah nakon slanja bona primatelj dobiva poruku na svoj broj u kojoj piše iznos bona i broj pošiljatelja.