FONMONEY´S TOP-UP AND REMITTANCE BLOG Everything you need to know about worldwide remittance and mobile top-up

U slučaju neugodnosti

Ukoliko se stvore problemi...

  Team Fonmoney pokušava da što bolje programira svoj sustav i web stranicu kako bi se pri uporabi izbjegli problemi za korisnika. No, nikad se ne može garantirati da se ipak neće pojaviti male neugodnosti, tehnički problemi ili nejasnoće. Sljedeći spisak sadržava moguće probleme, koji im je uzrok i kako ih se može riješiti ili čak izbjeći. Rijesiti probleme - Što se događa ako bon ne stigne na mobitel? Ako ste unijeli pogrešan broj, bon se nažalost ne može više zatražiti natrag. Uvijek provjerite da li ste unijeli točan broj, to jest broj mobilnog uređaja kome želite nadoplatiti račun. Ako ste sve unijeli točno a bon ipak nije stigao molimo Vas kontaktirajte [email protected], mogu biti razni uzroci koji su kod svake transakcije individualni. - Što znače poruke o pogrešci "Nije moguće provjeriti broj" i "Nije moguće nadoplatiti broj"? Poruka o pogrešci "Nije moguće provjeriti broj" znači da naš servis trenutno ne funkcionira; molimo Vas da pokušate dovršiti transakciju još jednom za nekoliko trenutaka. Poruka o pogrešci "Nije moguće nadoplatiti račun" znači, da Fonmoney trenutno ne podupire operatera ili da je ukucani broj pogrešan. U ovom slučaju provjerite još jednom uneseni broj, ako su svi podaci točni molimo vas pričekajte nekoliko minuta i pokušajte ponovo nadoplatiti broj. - Što se dešava ako ste poslali bon na pograšan broj? Bon se nažalost ne može tražiti natrag ako ste ga poslali na pogrešan broj. Zato je važno biti jako oprezan pri unošenju broja. Ukoliko imate pitanja na koja nije odgovoreno na našoj stranici slobodno nas kontaktirajte putem [email protected], naš team će vam rado pomoći!